Pelivideoita Vierumäen SPBL:stä 2016

Kimmo Kainulainen
Kimmo Kainulainen
@kimmo-kainulainen
8 vuotta sitten
2,379 viestiä

Vierumäen kierroksen sunnuntailta tuli koko joukko pelejä ylös, mutta mitä viime aikainen suuntaus on ollut, niin pelivideoille ei tunnu olevan kovin paljoa katsojia, joten ei ole mielenkiintoa ryhtyä niitä isosti kasailemaan.

Jos jokin matsi erityisesti kiinnostaisi saada esille videolla, niin ota yhteyttä info@paintball.fi

--
Paintball.fi
Päijät-Hämeen Paintball ry

viimeisin viesti: @kimmo-kainulainen: 29/12/16 23:54:35
Pamppu
Pamppu
@pamppu
8 vuotta sitten
89 viestiä

Harmillista sinänsä jos tähän on tultu... itse olen ainakin kuulunut niiden joukkoon jotka vesi kielellä odottavat videoiden julkaisua ja itse olen katsonut kaikki Cyclonen pelit useamman kerran läpi. Katsojalukemista en tiedä, mutta itse katson videot suoraan juutuubista kun ne tuntuvat omilla laitteilla toimivan paremmin sitä kautta. Paintball.fi:stä katsottuna en jostain syystä saa full screenia päälle, joten siitä syystä siis tuubiin.

Eli erityisesti kiinnostaa tietysti Cyclonen matsit :D

Kimmo Kainulainen
Kimmo Kainulainen
@kimmo-kainulainen
8 vuotta sitten
2,379 viestiä

Eipä sillä väliä mistä katselee, mutta kun yksittäitsen matsien katsojamäärät jää muutamaan kymmeneen niin eipä siinä enää harrastuneisuuskaan oikein jaksa kantaa kun duunia kuitenkin tulee aika lailla.

Youtuben fullscreenin pitäisi kyllä toimia mitä eri selaimilla olen testannut, olisiko sitten jotain mukavia eroja eri laitteittenkin ohjelmaversioissa :(.

--
Paintball.fi
Tomi Akrén
Tomi Akrén
@tomi-akren
8 vuotta sitten
35 viestiä

Striimaus vaan on se nykyajan meininki.

Video halutaan livenä (ja mieluusti selostettuna, kuten viime kierroksella), jotta päästään "kisatunnelmaan".

Jussi Viinikainen
Jussi Viinikainen
@jussi-viinikainen
8 vuotta sitten
18 viestiä

Itse kanssa odotan aina kun tietää että videoita on tulossa. Suuresti ihmettelen jos ei videoilla ole muka enempää katsojia.

Jos Vierumäeltä jotain pitää valita niin finaalipelit kiinnostaisi, varsinkin PH:n peli...

Kiitos että olet niitä tähänkin asti jaksanut tehdä!

Jere Kokoi
Jere Kokoi
@jere-kokoi
8 vuotta sitten
11 viestiä
Täällä myös toinen videoita odottava ja katseleva! Kiva niitä on ollut aina katsella, ja itse olen tehnyt yleensä niin että kun alkaa yhdestä turnauksesta olla tullut useampi video niin olen katsellut ne sitten ajankanssa kaikki putkeen. =)
Kimmo Kainulainen
Kimmo Kainulainen
@kimmo-kainulainen
8 vuotta sitten
2,379 viestiä

Videoiden katselumäärät ovat suoraan näkyvissä Youtubessa, eipä niissä ole mitään salaista, esimerkiksi tämän kevään Vierumäen BPS:n tai viime vuoden viimeisen SPBL:n pelivideoiden playlistat.

Silleen tuntuu että on mielekkäämpää käyttää aikaa vaikka highlights-tyyppisten videoiden tekemiseen, mitä tuli muutama tehtyä viime vuonna niin tuntuivat kiinnostavan enemmän kuin pelivideot?

Mutta joo, PH:n peleistä on tulossa videoita ja voin editoida muitakin matseja vaikka pienellä maksulla jos jokin erityisesti kiinnostaa, Vierumäen jäljiltä on yksi kamera rikki ja yksi muistikortti kärähti, että kulujakin tulee kun niitä pitäisi uusia. Infoja jos jokin matsi kiinnostaa => info@paintball.fi

--
Paintball.fi
Roope Rantalainen
Roope Rantalainen
@roope-rantalainen
8 vuotta sitten
7 viestiä

Samoilla linjoilla Tomin kanssa. Tuota settiä voisi vaikka markkinoida johonkin TV-yhtiölle. Setti oli sen verran hyvää katsottavaa.

Tomi Akrén sanoi:

Striimaus vaan on se nykyajan meininki.

Video halutaan livenä (ja mieluusti selostettuna, kuten viime kierroksella), jotta päästään "kisatunnelmaan".

Pamppu
Pamppu
@pamppu
8 vuotta sitten
89 viestiä

Highlight videotkin on kyllä mielenkiintoisia, joten jos ei muuta niin niitä sitten. Varmaankin pääsee aika paljon pienemmällä editointityöllä kuin kokonaisten pelivideoiden editoinnista? Vierumäki nyt on tosiaan vielä poikkeus kun pelejä löytyy melko hyvin siitä webcastista syntyneestä tallenteesta, mutta kieltämättä innolla odottaisin jatkossa vielä niitä pelivideoitakin.

Highlighteja voisi varmaan vierumäeltä toteuttaa jokusen minuutin mittaisina videoina joissa on useampi hyvä pätkä?

Arto Piirainen
Arto Piirainen
@arto-piirainen
8 vuotta sitten
355 viestiä

Onhan noissa se että harva taitaa katsoa muiden kuin omien matseja. Itse olen aina väijynyt kaikki Urhojen pelit niin Purplen kuin mustan, ne opettaa paljon. Vastustajien pelejä on tullut katsottua jonkun verran mutta on se jäänyt hieman paitsioon. 

20 näyttö kertaa tulee siitä kun kaikki 5 pelaajaa katsoo parilta eri laitteelta :) 

Streami oli kyllä kova juttu, se oli viihdyttävä niillekin jotka lajia ei itse harrasta.

kim1
@kim1
8 vuotta sitten
59 viestiä

Striimaus youtubeen niin säilyy ja jengi voi tägittää alkavien matsien ajankohdat ja A vs. B.
Pieni vaiva mutta ajaa samaa asiaa kuin ennenkin - jos on kaksi kameraa ja ne peittää koko kentän. En osaa sanoa voiko niitä yhdistää yhdeksi kuvaksi youtubeen automaattisesti ja suoraan että minimoisi vaivan. Itse katson kyllä kaikki omat pelit aina!! ja iso kiitos tekijöille. Tällä hetkellä ei oo yhtään ylimääräistä massii että voisi sponsata omasta taskusta - jos olisi niin mielelläni laittaisisin.

Tagit