Adrenaliin on julkistanut Vironpelin kartan, joka jaetaan myös kaikille pelaajille, eli ei tarvitse printtailla
--
Paintball.fi
Päijät-Hämeen Paintball ry
viimeisin viesti: @kimmo-kainulainen: 12/08/20 09:28:12
Adrenaliin on julkistanut Vironpelin kartan, joka jaetaan myös kaikille pelaajille, eli ei tarvitse printtailla
Virossa koko suomalaisryhmä päässyt pelipaikalle ehjänä ja valmistautumassa peliin.
Kuvat Anssi Mennala ja Jere Malila
HCS tekee paluun kentille
Valmistautumista:
Adrenaliinin Jako Link esittelemässä pelialueen karttaa:
Infoa pistehommista Anssilta:
Ilotulitteet toimivat samoin vähän kuin ryntäyspisteet Suurpelissä, eli hyökkääjät yrittävät sytyttää ne saadakseen pisteet.
Lipuista saa pisteet, jos se on hallussa sillä minuutilla erän alusta kuin mitä eri lippujen kohdalle on merkitty (15, 30, 45 min jne.)
Ensimmäinen erä pelattu:
Toinen erä pelattu, Anssin kommenttia:
Sinisten kanssa pelattiin punaisia vastaan ja pelissä oli Vironpelin historian makeimmat rynnäköt. Meininki oli kuin Rummun vankilassa punakoneen kanssa hyökätessä
Nyt ruokatauko ja sit puanisten kanssa sinisiä käkättimeen
Muutama ilmakuva:
Koko porukka tallella myös kotimatkan alkaessa ja osallistumisesta todisteeksi Anssin kuvaa
Olihan siinä kyllä reissua ja tilanteita jos jonkinlaisia Pitempäänkin olisi kyllä viihtynyt koko seurueen kanssa.
Erittäin isot kiitokset Anssille koko SCF -poppoon puolesta!
Erikoiskiitokset erikoistilanteista Haikalalle ja Laitilalle! :D
KIITOS JA ANTEEKSI.
Muutamaa kokemusta rikkaampana kohti uusia seikkailuja.
M.Haikala
Johan oli taas.
Tommi Vuorinen sanoi:
Johan oli taas.
Missäs se Johan oli???? Tirsk, tirks!
Jåhan?
Isot kiitokset Anssille ja koko mukana olleelle porukalle mahti reissusta.
Merirosvo osasto kiittää kans, loisto reissu Sunnuntai aamun tunnelmia ... "mulla oli eilen ihan vituxxx rahaa ja nyt mulla ei oo yhtään rahaa" :D
Onkohan kenellekkään ilmestynyt vahingossa ylimääräinen DYE:n maski, jossa keltainen linssi ja 8mm pultit molemmilla sivuilla? Viimeinen havainto maskista on bussin ylähyllyltä, suht läheltä paskahuussia.
On
Laitiskalle pusu ja hali!
Woplaa! Sain koostettua nyt jonkunlaisen videon Vironpelistä. Vilahtaapa siellä pari tuttua hahmoakin
https://www.youtube.com/watch?v=Dvp3hlrsm6c
Miltäs näyttää?
-JeMa-
Hyvältä, musiikki sopi aika mukavasti tunnelmallisesti.
Hyvän näköistä pätkää, Suurpeliä odotellessa!
Hieno video. Tosiaankin, Suurpeliä odotellessa, toivottavasti näkee paljon tuttuja naamoja.
Sehän oli kaikin puolin magee peli! Osaltaan rennon siitä teki se fakta, että harvoin on tullut oltua pelaamassa noin härövarustuksessa kuin nyt. Olin asiakkaan luona Helsingissä junakyydein ja siitä suoraan laivaan. Tästä johtuen ei pystynyt kuljettamaan päivää varusteruumisarkkua mukana. Peliasusteena farkut, pelipaita (kiitos Anssi, ilman tätä ois vedetty hupparilla), bulkkivyö ei mahtunut ympäri (lastenmalli) joten kuskasin sitä olkapäällä rambo-panosvyötyyppisesti. Pyssykin löytyi Vironpuolelta samoin ilmaleka. Ja siitä huolimatta kylvin kuolemaa ne erät jotka pelasin.
Muistin taas miks oon näissä painttipiireissä pyöriny. Aina sattuu kun tapahtuu... ja tuntuu tapahtuvan usein näillä reissuilla
Kiitos kaikille jotka malttoi olla ampumatta sekä mua että kuvauskalustoa
Ootte ihkui <3
-J-
Siinäpä muutama kuva VironPelistä ja käykäähän joskus täällä Haapajärvellä pelailemassa.
Hans Saarveltin videota:
https://www.youtube.com/watch?v=ZzxTsq8j12Y