Metsäliiga 4.kierros - Jämsä
Metsä-, magfed- ja harrastepelaaminen
Tosiaan luulisi että noilta tiluksilta olisi verkon pätkä löytynyt?
No toivottavasti sieltä suojakilpiä löytyy ja sääennusteen mukaan kamina olisi kiva.
Tosiaan luulisi että noilta tiluksilta olisi verkon pätkä löytynyt?
No toivottavasti sieltä suojakilpiä löytyy ja sääennusteen mukaan kamina olisi kiva.
Liiga: 1. Urho 2. DT
1.div: 1. Cyclone vdo 2. Ronyx
2.div: 1. Horna 2. Iron Balls
En tiedä miten tätä tarkastellaan mutta jos antaisi 1 pisteen siitä että nimi on oikein mutta sijoitus väärin ja 2 pistettä jos sekä nimi että sijoitus osuu. Sitten saataisiin statistiikkaa ja sijoituksia... 
Kiitos jo tästäkin!
Liiga: 1. Urho 2. Cyclone
1.Div: 1. Ronyx 2. Trivoga
2. Div: 1. Iron Balls 2. Horna
Kuinkas tässä sitten kävi näin?
- lauantaina kentän lukemisen aikaan syndit olivat osittain tyhjiä
- paineilmaa ei ollut nimeksikään, vaikutti pelaamiseen vähintään henkisesti kun tiesi että pitää vähän säästellä
- paineilmaa sai toisella pitillä vai yhdestä letkusta
- aikataulu meni pipariksi ja jäi ainakin liigassa ja 3. divarissa pisteitä pelaamatta
Erityisesti kuinka varmistetaan että näin ei käy uudestaan?