Forumin käyttö @jani-leskinen

Jani Leskinen
@jani-leskinen
15/09/14 14:55:39
466 viestiä

Metsäliiga 4.kierros - Jämsä



Metsä-, magfed- ja harrastepelaaminen



Tosiaan luulisi että noilta tiluksilta olisi verkon pätkä löytynyt?

No toivottavasti sieltä suojakilpiä löytyy ja sääennusteen mukaan kamina olisi kiva.

Jani Leskinen
@jani-leskinen
01/09/14 16:43:36
466 viestiä

SPBL:n Piikkiön kierros 30-31.8.



Kilpapaintball



Onpa hienoja kuvia rumista kohteista, kiitos KPX!
Jani Leskinen
@jani-leskinen
24/06/14 21:46:34
466 viestiä

SPBL2014 Kirkkonummi videoita



Kilpapaintball



Yhdistelmäkuva on erittäin hyvä, vääristymä ei haittaa. Hienoja myös snaken suuntaiset lähikuvat tilanteista.
Jani Leskinen
@jani-leskinen
09/06/14 23:29:35
466 viestiä

SPBL2014 Kirkkonummi Winners/Losers-veikkailu



Kilpapaintball




Liiga: 1. Urho 2. DT

1.div: 1. Cyclone vdo 2. Ronyx

2.div: 1. Horna 2. Iron Balls




Jani Leskinen
@jani-leskinen
30/05/14 23:27:02
466 viestiä

SPBL Pori 2014 videoita



Kilpapaintball



Hienosti näkee kentän tapahtumat, iso kiitos!
Jani Leskinen
@jani-leskinen
27/05/14 06:35:59
466 viestiä

Tiedote koskien Porin kierroksen ilmahuoltoa



Sähkeuutiset



Näin sitä joskus käy ja välttävästi tilanne saatiin korjattua.
Toivon vain että jatkossa testataan toiminta aikaisemmin ja huolellisemmin. Lisäksi toivottavasti tavoitepaine on 4500psi eikä vain 4000.
Jani Leskinen
@jani-leskinen
26/05/14 15:25:46
466 viestiä

SPBL 2014 Pori Winners/Losers -veikkailu



Kilpapaintball



En tiedä miten tätä tarkastellaan mutta jos antaisi 1 pisteen siitä että nimi on oikein mutta sijoitus väärin ja 2 pistettä jos sekä nimi että sijoitus osuu. Sitten saataisiin statistiikkaa ja sijoituksia... :)

Kiitos jo tästäkin!

Jani Leskinen
@jani-leskinen
22/05/14 12:05:41
466 viestiä

SPBL 2014 Pori Winners/Losers -veikkailu



Kilpapaintball



Liiga: 1. Urho 2. Cyclone

1.Div: 1. Ronyx 2. Trivoga

2. Div: 1. Iron Balls 2. Horna

Jani Leskinen
@jani-leskinen
26/05/14 15:29:21
466 viestiä

SPBL kausi 2014



Kilpapaintball



Kuinkas tässä sitten kävi näin?

- lauantaina kentän lukemisen aikaan syndit olivat osittain tyhjiä

- paineilmaa ei ollut nimeksikään, vaikutti pelaamiseen vähintään henkisesti kun tiesi että pitää vähän säästellä

- paineilmaa sai toisella pitillä vai yhdestä letkusta

- aikataulu meni pipariksi ja jäi ainakin liigassa ja 3. divarissa pisteitä pelaamatta


Erityisesti kuinka varmistetaan että näin ei käy uudestaan?

  34