"Silly season" 2014-2015 jenkkilässä
Kilpapaintball
Damage lopettaa... Oliko aprillipäivä vai onko maailmasta tosiaan raha loppu?
http://socialpaintball.com/2015/01/23/tampa-bay-damage-retires-paintball/
Kyllä tiimeissä nykyään taitaa se "owner" laittaa hillot peleihin. Lajisponssit sitten kattaa varmasti kuulat, varusteet yms. mutta "palkat" ja kuljetukset tullee sen ison sedän lompakosta lopulta.
Maailman talous ja PSP-jengin pyörittämisen hinta näissä uutisissa näyttelee varmasti suurinta roolia. Harvassa on tuollaiset mogulit jotka omasta pussistaan huvikseen joukkueita kustantaa.
Toimivin rihlaus (All-American)mitä olen käyttänyt, DYEn Boomstick on myös lähellä.
Tärkeät matsit on voitettava jos haluaa olla paras 
Kannatan aina mahdollisimman paljon pelejä.