May 3-man 7. toukokuuta, aloita turnauskausi 2022 Kirkkonummella!
Kilpapaintball
Tässä pelilistat, paljon on peräkkäisiä pelejä mutta vauhti on rento.
Saa tulostaa jos haluaa/pystyy järjeställä loppui just muste...
Tässä pelilistat, paljon on peräkkäisiä pelejä mutta vauhti on rento.
Saa tulostaa jos haluaa/pystyy järjeställä loppui just muste...
TURNAUKSEN KENTTÄPOHJA:
AIKATAULUT lauantaille 7.5.
OPEN: Kapteenien kokous klo 0900, pelit alkavat noin 0915
1. Urho
2. Trivoga
3. Raakakone
4. PH Young Guns
5. Reisjärvi Rumble
6. PH Paintbusters
NOVICE: Kapteenien kokous klo 1230, pelit alkavat noin 1300
1. Häjyt
2. Urho Green
3. Raakakone
4. Reisjärvi Rumble
5. Urho Purple
6. PH WMD
TURNAUS JÄRJESTETÄÄN 100% VARMUUDELLA, ÄLÄ JÄÄ RANNALLE!
Kenttäpohjana SPBL 1. kierroksen kenttä pienin 3-man muutoksin.
Virallista reittiä (allekirjoittaneelle WA/Messenger tai jani.leskinen@elisanet.fi) on ilmoittautunut 2.5. mennessä:
OPEN:
1. Urho
2. Trivoga
3. Raakakone
4. PH Young Guns
5. Reisjärvi Rumble
6. PH Paintbusters
7.
8.
NOVICE:
1. Häjyt
2. Urho Green
3. Raakakone
4. Reisjärvi Rumble
5. Urho Purple
6. PH WMD
7.
8.
VIIMEINEN mahdollisuus ilmoittautua keskiviikkoon 4.5. mennessä.
TURNAUS JÄRJESTETÄÄN 100% VARMUUDELLA, ÄLÄ JÄÄ RANNALLE!
Kenttäpohjana SPBL 1. kierroksen kenttä pienin 3-man muutoksin.
Virallista reittiä (allekirjoittaneelle WA/Messenger tai jani.leskinen@elisanet.fi) on ilmoittautunut 1.5. mennessä:
OPEN:
1. Urho
2. Trivoga
3. Raakakone
4. PH Young Guns
5. Reisjärvi Rumble
6.
7.
8.
NOVICE:
1. Häjyt
2. Urho Green
3. Raakakone
4. Reisjärvi Rumble 2
5. Reisjärvi Rumble 3
6. Urho Purple
7. PH WMD
8.
VIIMEINEN mahdollisuus ilmoittautua keskiviikkoon 4.5. mennessä.
TURNAUS JÄRJESTETÄÄN 100% VARMUUDELLA, ÄLÄ JÄÄ RANNALLE!
Kenttäpohjana SPBL 1. kierroksen kenttä pienin 3-man muutoksin.
Virallista reittiä (allekirjoittaneelle WA/Messenger tai jani.leskinen@elisanet.fi) on ilmoittautunut 23.4. mennessä:
OPEN:
1.
2. Trivoga
3. Raakakone
4. PH Young Guns
5. Reisjärvi Rumble
6.
7.
8.
NOVICE:
1. Häjyt
2. Urho Green
3. Raakakone
4. Reisjärvi Rumble 2
5. Reisjärvi Rumble 3
6. Urho Purple
7. PH WMD
8.
TURNAUS JÄRJESTETÄÄN 100% VARMUUDELLA, ÄLÄ JÄÄ RANNALLE!
Kenttäpohjana SPBL 1. kierroksen kenttä pienin 3-man muutoksin.
Virallista reittiä (allekirjoittaneelle WA/Messenger tai jani.leskinen@elisanet.fi) on ilmoittautunut 7.4. mennessä:
OPEN:
1. PH WMD
2. Trivoga
3. Raakakone
4. PH Young Guns
5.
6.
7.
8.
NOVICE:
1. Häjyt
2. Urho Green
3. Raakakone
4.
5.
6.
7.
8.
TASAN KUUKAUSI TURNAUKSEEN!
Useat tiimit ovat kertoneet kiinnostuksesta turnaukseen, nyt on aika ilmoittautua sitovammin!
Virallista reittiä (allekirjoittaneelle WA/Messenger tai jani.leskinen@elisanet.fi) on ilmoittautunut 7.4. mennessä:
OPEN:
1. PH WMD
2. Trivoga
3. Raakakone
4.
5.
6.
7.
8.
NOVICE:
1. Häjyt
2. Urho Green
3. Raakakone
4.
5.
6.
7.
8.
Jälleen rento keinonurmikauden avaus lauantaina 7. toukokuuta.
Ota kaverit mukaan ja avaa kausi!
3-man formaatilla ja turnauskuulalla reilusti pelejä kaikille.
Avoimessa Open-sarjassa ei pelaajatasojen tai varusteiden rajoituksia.
Novice-sarjassa saa pelata myös SM-liigassa 2012 jälkeen pelanneet mutta vain mekaanisilla tai 5,5 ROF rajoitetuilla mutkilla.
Päivän aikataulu tarkentuu kun ilmoittautuminen päättyy, Open-sarja aloittaa aamulla ja Novice iltapäivällä.
Kysymykset joko tänne tai suoraan allekirjoittaneelle.
Lämmin kiitos kaikille turnaukseen osallistuneille!
Samoin kiitos ProGames Oy:lle yhteistyöstä ja huippuluokan kentästä varikkopalveluineen!
MIkä parasta tämä 3-man nosti esiin todella monia uusia pelaajia, niin nuoria kuin vanhempiakin. Pelit paranivat päivän edistyessä ja kaikki pääsivät kokemaan turnauspelaamisen tunnelmaa ja sääntöjäkin.
On erinomaisen tärkeää että kun saatte joukkueisiinne uusia pelaajia autatte heitä löytämään toimivat varusteet ja neuvotte peliasennoissa. Nämä voi tuntua itsestään selviltä asioilta mutta sitten kuitenkin ovat sellaisia mitkä pitäisi olla kunnossa turnauskentällä. Luonnollisesti hyvä peliasento ja varsinkin sen pitäminen pelitilanteessa vaatii aika paljonkin treeniä muistuakseen ns. selkarangasta.
Toivottavasti saamme vielä syksyyn lisää näitä "pikkuturnauksia" missä pääsee pelaamaan kaiken tasoiset harrastajat. Lajimme kaipaa uusia pelaajia ja/tai vanhojen paluuta aktiiviksi. Parasta on antaa maistiaisia turnauspelien vauhdista ja koukuttavuudesta juuri näissä tapahtumissa.
Mielelläni kuulen lisää palautetta pelaajilta ja joukkueiden vetureilta täällä tai suoraan yksityisesti.
Kiitos ja nähdään ensi kerralla!