Forumin käyttö @jani-leskinen

Jani Leskinen
@jani-leskinen
28/07/22 11:14:44
466 viestiä

Urhokoulu ja turnauspäivä 10-16 vuotiaille sunnuntaina 14.8. klo 10 - 15



Kilpapaintball



Urhokoulu ja turnauspäivä 10-16 vuotiaille

sunnuntaina 14.8. klo 10 - 15

 

Pelit pelataan .50 cal värikuulilla, joiden osuma on ns. aikuisten .68

cal kuulia heikompi. Nämä sopivat hyvin nuorille pelaajille.

 

Tapahtuman järjestää Urho-joukkueen Suomen kokeneimmat

paintball-valmentajat, jotka ovat toteuttaneet viikoittain junnuille

pelejä vuodesta 2019 lähtien. Päivän aikana opetellaan kilpapaintballin

tekniikkaa ja taktiikkaa. Kaikille eri taitotasoille löytyy opettaja ja

taatusti uutta opittavaa pelaamiseen.

 

Harjoitusten jälkeen osallistujat jaetaan joukkueisiin valmentajien

ohjaamana ja pelataan muutamia pelikierroksia.

Ensimmäisten kierrosten jälkeen pelaajat jaetaan uudelleen

mahdollisimman tasaisten pelien varmistamiseksi.

Kukin pelaaja kerää pelien aikana pisteitä henkilökohtaisten suoritusten

perusteella ja lopuksi palkitaan muutamat.

 

Toiveena on että osallistuva pelaaja on vähintään kerran pelannut

aikaisemmin .50cal kuulilla jossain ohjatuissa harjoituksissa.

 

TULE MUKAAN OPPIMAAN JA PITÄMÄÄN HAUSKAA!

 

Päivän (14.8.) alustava aikataulu:

10:00 – 10:30 saapuminen ja varusteiden jako/pukeutuminen

10:30 – 11:00 harjoitellaan liikkumista pelissä

11:00 – 12:00 harjoitellaan ampumista

12:00 – 12:30 ruokatauko

(paikalla ostettavissa mm. grilliruokaa, virvokkeita ja jäätelöä)

12:30 – 13:30 ensimmäiset turnauskierrokset

13:45 – 14:45 toiset turnauskierrokset

14:45 – 15:00 Päivän kertaus ja palkintojen jako

 

Ilmoittautuminen ja mahdolliset kysymykset 6.8. mennessä:

jani.leskinen@elisanet.fi

tai 045 154 9073

 

HINTA 55€ / hlö (kaikki maksutavat)

sisältää pelivarusteet ja .50 cal kuulat

Pakettiin kuuluu kaikki pelaamiseen tarvittavat varusteet: maski, ase,

kuulat, haalari, hanskat, päähine

(omia vaatteita saa käyttää ja lajiin tarkoitettuja muitakin varusteita,

valmentajat tarkastavat että varusteet ovat päteviä)

junnuleiri2022.jpg

Jani Leskinen
@jani-leskinen
28/07/22 11:00:50
466 viestiä

PERUUTETTU Elo 3-man turnaus la 27.8.2022 Kirkkonummella



Kilpapaintball




Rento irtoturnaus 3-man joukkueille kaikilla taitotasoilla. 

Mahtava paikka uudemmille pelaajille saada turnauskokemusta! 

Kokeneille pelaajille testi henkilökohtaisesta osaamisesta, haasta Suomen kovimmat kolmikot!

Elo3man 2022.jpg

Kysy lisää allekirjoittaneelta.

Yhteistyössä: Juice & ProGames Oy


elo3man.jpg

    

elo3man.jpg
- 68KB


viimeisin viesti: @jani-leskinen: 18/08/22 09:42:35
Jani Leskinen
@jani-leskinen
07/07/22 09:14:21
466 viestiä

SPBL Kapteenien kokous to 7.7. klo 19:30-20



Kilpapaintball




Kapteenien kokous koskien la 9.7. kierrosta tänään torstaina klo 19:30-20

Videopuhelussa, ilmoittaudu: jani.leskinen(ät)elisanet.fi

Jani Leskinen
@jani-leskinen
06/07/22 13:55:26
466 viestiä

Team Ronyx hakee varapelaajaa launtaille 9.7. liigaan.



Peliseuraa




JOS kiinnostaa pelata kansainvälisessä tiimissä lauantain liigakierros niin Team Ronyx hakee kuudetta pelaajaa sairauspoissaolojen korvaamiseksi. 

Pelit siis la 9.7. klo 8-14 Kirkkonummella

Ota pikaisesti yhteyttä joukkueen kapteeniin: robertxkohal(ät)gmail.com

Jani Leskinen
@jani-leskinen
14/06/22 12:58:11
466 viestiä

Noususarja Vierumäki 12.6.2022



Kilpapaintball



Tullaanko tätä yrittämään uudelleen Kirkkonummella?

Jani Leskinen
@jani-leskinen
02/06/22 16:00:42
466 viestiä

Noususarja Vierumäki 12.6.2022



Kilpapaintball



Missäs on uudet/vanhat joukkueet?

Saadaanko naisten joukkue pelaamaan? 

Entäs muita junnujoukkueita kuin Urho Green? 

Täällähän voi pelata sääntöjen mukaan ihan kaikki, eli vaikka pelaisit lauantaina SPBL:ää niin sitten on tarjolla sunnuntaipelit 4-mania. 

Jani Leskinen
@jani-leskinen
01/06/22 12:56:23
466 viestiä

Noususarja Vierumäki 12.6.2022



Kilpapaintball



Tämä sarja sopisi Iso-K:n papoille? Vai uskaltaako ne enää kentille? 

Jani Leskinen
@jani-leskinen
01/06/22 09:52:29
466 viestiä

Noususarja Vierumäki 12.6.2022



Kilpapaintball



Hommat selvitetty, hienoa että saadaan tämä Noususarja liikkeelle.

Urho tuo paikalle Urho Green -joukkueen, keski-ikä noin 15v

sekä Urho harmaa -joukkueen keski-ikä noin 50v 

Saas nähdä kuinka hyvin toinen pärjää ja mahtaako toinen ehtiä aina kentälle... ;) 

Raahatkaa kaikki muutkin vanhoja tai nuoria mukaan ja pelaamaan! Tästä se 2. ja 3. divari sitten alkaa kehittymään takaisin Suomeen.

Jani Leskinen
@jani-leskinen
26/05/22 11:10:14
466 viestiä

Noususarja Vierumäki 12.6.2022



Kilpapaintball



Mites tuon osallistumismaksun kanssa, onko 120e per joukkue vai tosissaan 30e per hlö? 

Olisi kiva osallistua useammallakin kokoonpanolla jos vaan hinta on järkevä. On mielestäni hassua "rangaista" siitä että on varapelaajia.

Tämä on joukkuelaji ja esim. mahdolliset sponsorituet menee joukkueelle.

Henk.koht maksuissa joukkue hyötyy siis vähentämällä tapahtumaan osallistujien määrää mikä sotii lujasti seuratoiminnan perusteita vastaan. 

Toivottavasti tietoa tulee pian?? 

Jani Leskinen
@jani-leskinen
08/05/22 16:26:50
466 viestiä

SPBL kapteenien etäkokous 9.5. klo 18-19:30



Kilpapaintball




Maanantaina 9.5. klo 18 alkaen järjestetään SPBL joukkueiden kapteenien kokous.

Ilmoittaudu:   jani.leskinen(ät)elisanet.fi   tai  045 154 9073   

Tällä hetkellä ilmoittautuneet joukkueet:

1. Waasankadun Palloseura

2. Dream Team

3. Trivoga

4. Urho

5. Trivoga Silver

1. Reisjärvi Rumble

2. PH Young Guns

3. Räyhä

4. BOS Paintball

5. Vatos Locos

6. PH Relics

7. Urho Purple

8. Old Hobos

uusia: 

1. Raakakone 

2. Raakakone 2

3. Estonia (ensimmäinen kierros) 

Yhteensä 16 

Kokouksessa keskustellaan miten jako liigaan ja divariin toteutetaan. 

vaihtoehto 1.  

- riittävästi joukkueita haluaa nousta liigaan

vaihtoehto 2. 

- kaksi ensimmäistä kierrosta pelataan sekoitettuna ja näiden jälkeen jako 8 + 8 joukkueeseen

  22