Rap 4 takatukki ilma järjestelmä apua

Sasu Suntio
Sasu Suntio
@sasu-suntio
11 vuotta sitten
119 viestiä
Elikkäs mulla on sellainen mkv:hen sellainen ilmapullo takatukkina järjestelmä mut siintä pitäis jotenkin saada eristettyä/ tiivistää se kupariputki ettei se vuoda ohi... Onko jotain liigan tyylistä tiivistettä olemassa?
image.jpg
image.jpg  •  6KB


viimeisin viesti: @sasu-suntio: 29/12/16 23:58:37
Kimmo Kainulainen
Kimmo Kainulainen
@kimmo-kainulainen
11 vuotta sitten
2,379 viestiä

Noita ei taida Suomessa kovin montaa olla, lieköhän kellään osunut samanlaista vikaa. Kummastakos päästä se vuotaa?




--
Paintball.fi
Päijät-Hämeen Paintball ry
Sasu Suntio
Sasu Suntio
@sasu-suntio
11 vuotta sitten
119 viestiä
Perä puolesta, toimisikaan siihen jokin tiivisteliima?
Kimmo Kainulainen
Kimmo Kainulainen
@kimmo-kainulainen
11 vuotta sitten
2,379 viestiä
Onkos se putki sitten liian lyhyt ettei se yllä tiivisteeseen?


--
Paintball.fi
Päijät-Hämeen Paintball ry
Sasu Suntio
Sasu Suntio
@sasu-suntio
11 vuotta sitten
119 viestiä
Sitä mä vähän kans veikkaan... Mun mielest siel ei näkynyt tiivistettä ollenkaan... Löytyyköhän Suomesta niin pieniä o renkaita?
Kimmo Kainulainen
Kimmo Kainulainen
@kimmo-kainulainen
11 vuotta sitten
2,379 viestiä

Oiskohan se tuo tiiviste mikä puuttuu jos ei siellä end capin päässä ole mitään tiivaria? Löytyy varmaan Suomestakin, mutta jos on tuumakokoinen niin ei varmaan ihan joka kaupasta.

Liimoilla ei varmaan kannata koittaakaan, tuskaa sitten kun joutuu purkamaan ja sieltä voi kuivuneita liimankappaleita sitten kulkeutua ilman mukana venttiiliin sotkemaan.




--
Paintball.fi
Päijät-Hämeen Paintball ry
Juho K
Juho K
@juho-k
11 vuotta sitten
23 viestiä

Useissa autotarvike liikkeissä on sellasia o-rengas settejä joista aika varmasti löytyy sulle oikea koko, samalla saat ilmapulloon yms tosta setistä tiivisteitä eikä maksa kuin muutaman euron. Myös kupariputkea oon nähnyt jossain metri tavarana about ton kokosta myös..

Tagit