Kevään ensimmäinen turnaus! May 3-man lauantaina 8.5. Kirkkonummella.
Kilpapaintball
NYT ON 100% VARMAA ETTÄ TURNAUS TOTEUTETAAN.
Älä jää ilman pelipaikkaa vaan ilmoittaudu heti!
Nyt 17.4. mennessä oikeaa reittiä ovat ilmoittautuneet:
OPEN:
Trivoga
Polar Paintball
Chicago 03
Waasankatu
Palloseura
NOV:
Lappeen pullokeräysyhdistys
"Puhakka Boys"
Ilmoitelkaa itsestänne allekirjoittaneelle: jani.leskinen(ät)elisanet.fi
