Olis paljon paintball kama myynnissä kun ei oikein enää pelataan niin paljon.
Dye DAM tosi hyvä kuntoinen hinta 950€ uusi maksaa 1200€ joten ei pitäis olla paha,kun tässä tulee paljon lisävarusteita ja tarvikkeet kaupanpäälle, mukaan tulee Ironman bolt + vakio, ja yhteensä 6 lipas josta 4kpl on pitkiä ja niihin on laitettu Rap4 DMAG jouset että tavalliset värikuulat kestää paremmin jos käyttää pelkästään lippaita. Alkuperäinen piippu ei enää ole mutta mukaan tulee Rap4 22 tuumanen piippu + freak insert piippu sarja, 45 asteiset diopteri tähtäimet ja punapiste holografi tähtäin. Alkuperäinen laukku tietenkin tulee mukaan sekä Dye D.A.M. Huolto matto/alusta.
Sitten löytyy
Muutama peli käytetty i4 dyecam maski hd linssillä vaikka 80€
Safer 1,5 litra ilmapullo Ninja regulla säädetty DAMille 130€, Remote linja + 20€
Laser tähtäin kiskokiinnityksellä ja remote napilla + lisää etukahva 50€
Xtar tehokas led valaisin kiskokiiinnityksellä ja remotenappi 100€
Dyecam värinen rotor speedfeedillä 100€
Tpx pistooli löytyy ja myyn vain pakettina, siihen on tehty First Strike ready muutos eli pystyy ampua FS kuulia, vakio + rihlattu piippu 4 pientä lipasta + 1kpl pitkä zmag johon sopii fs kuulat, myös remote letkulle adapteri tulee mukaan plus muutama 12 gramma kaasu panoksia. 200€
Bravo One 150€
Kaikki toimii ja on kaikin puolin kunnossa ja hox, en myy yhtään mitään ennen kun D.A.M. on menny kaupaksi vasta sen jälken olen virallisesti lopettanut harrastus, Dye D.A.M. on mun lemppari.
Jos olet raha mies niin saat kaikki klönttinä 1500€:lla silloin saat kaupantekijänä vielä 2 taisteluliivi jossa on taskuja vaikka kuinka paljon ja kaikki muutkin nippelit mikä minulla on piippu pussit ja orenkaat jne. Saattaa löytyä jotain bulkkeja ja värikuulia ehkä 1500kpl.
Tavarat löytyy tammissaresta, ja paras tapa tavoittaa minust on spostilla linusrehnstrom(at)gmail piste com
viimeisin viesti: @linus-rehnstrom2: 30/12/16 00:19:56