M: Etek 4 LT, Prophecy Z2, Dye I4 jne (Hintoja muutettu)

Tomi Pajarinen
Tomi Pajarinen
@tomi-pajarinen
10 vuotta sitten
6 viestiä

Nonniin poijjat! (ja miks ei tytötkin)

Tuli näin kesän puolessa välissä tajuttua, että aika pelaamiselle ei riitä enää mitenkään ja harmittaa katsoa hyviä kamoja pölyttymässä nurkassa niin ajattelinpa sitten myydä täräyttää tästä teille hyvät pelisetit. Kaikilla kamoilla on pelattu vain yksi kausi ja niistä on pidetty viimeisen päälle huoli.

Tarjolla olisi!

Eclipse Etek4 LT HDE Earth

Mukaan orkkis piippu ja kaikki merkkaimen mukana tulevat osat. Mukaan myös freakin backki sekä 682 ja 693 insertit. Fronttia valitettavasti ei ole.

360€

Empire Prophecy Z2 

Maastokuviolla mukaan orkkis ja quicklid (Prophecystä laitan kuvan kunhan palautuu kaverilta lainasta.) 

95€

Dye I4 maski,

Valkomusta ja mukaan tulee orkkis linssi sekä peililinssi.

80€

Sissoksen 1.1L stubby kevlar

Pullossa leimaa jäljellä parisen vuotta. Mukaan empiren pullosuoja.

80€

Empire React pack ZN,

Pulkkivyö musta 4+6 kokoa M, mutta mukana pitennys pätkä joten mahtuu isommallekin miehelle.

20€

Eclipsen Overload polvisuojat

Kokoa M, mutta mahtuu paksumpi reitisellekin miehelle.

30€

Valkenin pelipaita sekä huosut

kokoa XL, Itse olen 175cm pitkä ja painoa noin 80kg nää olleet päällä juuri sopivan väljät.

molemmat 70€

KUVAT

Etek4

Dye I4

Dye I4 takaa

Pullo

Pulkkivyö

Polvisuojat

Housut

Paita

Tästä siis hyvä paketti loppukesän rientoihin. Soita ja tarjoa rohkeasti numero on 0505060441. Mikäli en vastaa olen luultavasti töissä joten voi täräyttää viestiäkin perään. Saa myös laitella s-postia osoitteeseen tomi.pajarinen@elisa.fi. Kamat lähtee luonnollisesti postiin heti kun rahat näkyy tilillä.

viimeisin viesti: @tomi-pajarinen: 29/12/16 23:45:18
Lauri Mäntykoski
Lauri Mäntykoski
@lauri-mantykoski
10 vuotta sitten
3 viestiä

oisko mahdollista saada kuvaa i4 maskin sisä puolelta, nii näkis missä kunnos foamit on?

Tomi Pajarinen
Tomi Pajarinen
@tomi-pajarinen
10 vuotta sitten
6 viestiä
Uutta vastaavassa kunnossa. Laita vaikka viesti tuohon mun numeroon niin laitan sulle kuvan takasin. Tai sit anna vaikka s-postis.
Tomi Pajarinen
Tomi Pajarinen
@tomi-pajarinen
10 vuotta sitten
6 viestiä

I4 lisätty kuva foameista.

Tagit