Jonathan Dahl
Jonathan Dahl
@jonathan-dahl
11 vuotta sitten
262 viestiä

Myyn kaverille joka ei puhu sanaakaan suomea tämä merkkain

nyt on valitettavasti pakko myydä mun musta/punainen MacDev Clone GT. siihen on päivitetty uusi GTi valve niin se ampuu yhtä hyvin kun Gti. se on todella hyvässä kunnossa, siinä ei ole mitään naarmuja ja käy virheettömästi. tämä on epäilemättä hiljain ja vähinten potkiva merkkain mitä olen ikinä ampunut. mukaan tulee kaikki alkuperäis tavarat ja vakio valve

hp 620e ja jos kaupat syntyy nopeasti minä maksan postikulut

Terveisin
Oscar Lundberg

viimeisin viesti: @jonathan-dahl: 30/12/16 00:00:17
Sebastian Sillsten
Sebastian Sillsten
@sebastian-sillsten
11 vuotta sitten
104 viestiä
Kaverille terveisiä: mutka ei ole lähelläkään gti:tä. Se on paljon muutakin kuin pelkkä valve. Valve on oikeastaan pienin päivitys eikä maksa muutamaa kymppiä enempää. Gti on myös uusi solenoidi/siihen päivitys, joka mahdollistaa psi:n arvojen näkymisen boardilla. Myös boardi ja kahvat on merkittävä osa päivitystä.

Näin ollen hinta on vähän yläkanttiin, ottaen huomioon millä hinnalla saa Gti:tä uutena. Kiinnostusta voisi olla jos hinta olisi kohdallaan. Missä sijaitsee? ja myös kuvat voisivat edesauttaa myyntiä.
Jonathan Dahl
Jonathan Dahl
@jonathan-dahl
11 vuotta sitten
262 viestiä

omistaja on tällä hetkellä ruotsissa merkkaimen kanssa. mutta voi lähettää lisää kuvia videoita siitä jos haluat tuossahan on yks kuva siitä. mitä olis sun mielestä sopiva hinta? 

Jonathan Dahl
Jonathan Dahl
@jonathan-dahl
11 vuotta sitten
262 viestiä

vähän tarkennan. kaveri on koulussa ruotsissa ja tulee kotiin pietarsaareen noin joka toinen viikko

Jonathan Dahl
Jonathan Dahl
@jonathan-dahl
11 vuotta sitten
262 viestiä
Hinta tiputettu

Tagit