Onko PK-seudulla avoimia pelejä?

Jackyf123
Jackyf123
@jackyf123
6 vuotta sitten
46 viestiä

Moro

Olen uusi aloittava paintball harrastaja ja etsin avoimia pelejä, jotka sijaitsevat PK-seudulla. 

Onko PK-seudulla jengejä ja yhdistyksiä mihin voi liittyä?


viimeisin viesti: @jackyf123: 03/11/19 22:53:49
mirorainio
@mirorainio
6 vuotta sitten
5 viestiä
Moro!

Pk-seudulta löytyy muutama vaihtoehto. Asiaan tosin vaikuttaa paljon se, minkä tyyppistä pelaamista olet aloittamassa.

Kilpapuolella vaihtoehtoja on useampi, jos tämä kiinnostaa niin laita mulle vaikka whatsapp viestiä 0400619809.

Metsäpeleistä en tiedä enempää, mutta varmasti täältä löytyy joku joka tietää.

Avoimia pelejä järjestää pk-seudulla sekä progames että sissos eli heidän fb sivuja kannattaa seurata.


-Miro
Jackyf123
Jackyf123
@jackyf123
6 vuotta sitten
46 viestiä

Moro Miro!

Kiitos vastauksestasi. 

Kilpapelaaminen kiinostaisi, mutta ongelmana on hinta. Elektroniset mutkat maksaa aika paljon.

Itse tykkään pelata metsä pelejä mekaanisilla mutkilla. Ongelmana on se, että PK-seudulla ei löydy porukoita.

Sissoksen avoimissa olen ollut, mutta niitä on niin vähän. 

Yst.Terv Jacky 

Hannu T
Hannu T
@hannu-t
6 vuotta sitten
31 viestiä

Tilanne tuntuu ikävä kyllä olevan kuvailemasi kaltainen. 

Jackyf123
Jackyf123
@jackyf123
6 vuotta sitten
46 viestiä

Terve Hannu

Tilanne on kyllä aika paha jos miettii tarkkaan. 

Paintball on vain jotenkin menettänyt suosiota, joskus kun olin junnu niin niitä pelejä oli aika paljon.

Arenaharbor on vuosaarissa ja siellä on 2 todella hyvää kenttää, mutta ongelma on se että siellä ei järjestetä avoimia pelejä. 

Olis jees jos löytäis porukan, missä voi pelaa. 

Hannu T
Hannu T
@hannu-t
6 vuotta sitten
31 viestiä

Tällä hetkellä tuntuu olevan melko synkkää joo. Toisaalta kyllä tämä aina on mennyt sellaista aaltoliikettä, että välillä on hiljaisempia aikoja. 

Arenaharborilla pyöri avoimia pelejä jonkun verran parin vuoden ajan, mutta se on nyt aikalailla loppunut. Paikan yrittäjät eivät ymmärtääkseni ole varsinaisesti kiinnostuneita asiasta. Eihän harrastajille suunnatut pelit rahaa juuri tuo, se on selvä. Harrastajien kannalta tietysti huonompi homma.

Jackyf123
Jackyf123
@jackyf123
6 vuotta sitten
46 viestiä

Joo se on kyllä aik synkkä homma jos ollaan vain rahan perässä. 

Metsään ei voi mennä pelaamaan ilman maan omistajan lupaa ja harvemmin semmoista prosessia jaksaa pyörittää jos on pieni kaveri porukka. 

PK-seudull näyttää olevan vain kilpa jengejä. 

Joskus oli hyvä kun oli bunkkeri stadis miss pääsi aina pelaa.

Jackyf123
Jackyf123
@jackyf123
5 vuotta sitten
46 viestiä

@mirorainio

Moro onko kisapelaamisen aloittamiselle mahiksii ? Tiedos tiimejä mihin voi aloittelijat liittyy ? 

Tagit