Tampere

Jussi Rinne
Jussi Rinne
@jussi-rinne
8 vuotta sitten
11 viestiä

Moro!

haluaisin kartoittaa Tampereen ja Pirkanmaan paintballtilannetta. Mitä toimintaa alueella on? Minkälaisia pelaajia alueella on? Minkälaisia harjoitttelupuitteita? jne.

Laitan tähän vielä malliesimerkin vastauksesta joita haen tähän ketjuun.

Olen itse Kilpapelaaja joka on pitänyt pari vuotta taukoa. Tarkoitukseni on ensikaudella pelata kilpaa.

Aikaisempaa pelikokemusta löytyy Liigasta, 1.divarista ja 2.divarista

Kamat löytyy, mutta muita edellytyksiä ei harjoitteluun juuri ole. Puutteita harjittelun estämiseksi:
-Treeniseura
-Ilma
-Pelipaikka (pelipaikka voi järjestyä, jos sille on käyttöä)

En siis etsi sarjajoukkuetta jossa pelata, vaan nimenomaan viikkotreeniseuraa kaikissa mittakaavoissa.

Vastailkaa tähän, riippumatta siitä mikä teidän tilanne on, ja yritetään saattaa ihmiset yhteen ja kasataan reeni, metsäpeli ja kilpapeliporukoita sen mukaan mitä tähän ketjuun ilmoittautuu.

EDIT: Toivon etteivät lajista kiinnostuneet, mutta kokemattomat henkilöt arastele kirjoittaa tähän lankaan.

EDIT 2:: kohderyhmä:

  • Jussi Rinne (Take Over) -Selvittää mahdollisia sijainteja.
  • Arto Piirainen (Urho) -Ilmauolto
  • Piia?
  • Joni?
  • Mikael Mustalahti (uusi)
  • Niko Rautio (Cyclone)
  • Paulus Parkatti (Viper) - ilmahuolto
  • Marko Lehtonen (uusi) - Ilma + Lehtipuhallin

Kiitos
- Ju2a


viimeisin viesti: @jussi-rinne: 29/12/16 23:53:02
Arto Piirainen
Arto Piirainen
@arto-piirainen
8 vuotta sitten
355 viestiä

Pirkanmaa = Kuollut.....

Muutama vanha NVP pelaaja vääntää turussa. Itse Käyn treeneissä helsingissä 2-4 kertaa kuussa talvella ja kerran viikkoon kesällä. Kesällä tulee ajeltua vierumäellekin treenaamaan. 

Steelnutsit yrittää järjestää metsäpelejä mutta sekin on aika nahkeaa.

Meidän kyytiin siis mahtuu jos haluaa lähteä tampereen ulkopuolelle mutta täällä on aika kuollutta.

Jussi Rinne
Jussi Rinne
@jussi-rinne
8 vuotta sitten
11 viestiä
Sehän tässä ongelmana onkin ettei itsellä aika riitä ajamaan Turkuun, Helsinkiin tai Kirkkonummelle harjoituksiin.

jos NVPn pelaajia on muutama + Arto (Urho?), niin johan tässä on hyvin porukkaa vetää tekniikkatreenejä. Näin tekin voitte säästää matkakustannuksia kesällä kun vedätte parit treenit kuukaudessa Pirkanmaalla ;)
Mikael Mustalahti
Mikael Mustalahti
@mikael-mustalahti
8 vuotta sitten
2 viestiä
Juu itse kans aloittamassa. Ei luulisi mahdotonta olevan treenejä järjestää täälläkin. Puskaradioo kiertää niin eiköhän osallistujia saada. Mitenkäs nykyään noiden paikkojen kanssa?
Arto Piirainen
Arto Piirainen
@arto-piirainen
8 vuotta sitten
355 viestiä

Kyllä minä mielellään treenaan täällä jos paikka ja suojat löytyy. Ilmahuolto pystytään järkkäämään. Piia ja Joni varmaan on kanssa kiinnostunut treenaamaan. 

Jussi Rinne
Jussi Rinne
@jussi-rinne
8 vuotta sitten
11 viestiä
Voin Nokialta yrittää järjestää pellonpalasen treenipaikaksi. Tekniikkatreeneihinhän ei tarvitse käytännössä, kuin muutaman syndin ja kohtuu tasaisen pellonpalasen.
Niko Rautio
Niko Rautio
@niko-rautio
8 vuotta sitten
3 viestiä

Joo ois kiva treenata täällä jos ois mestaa.

Paulus Parkatti
Paulus Parkatti
@paulus-parkatti
8 vuotta sitten
162 viestiä

Allekirjoittanut vaikuttaa seudulla nykyään myös. Tarvittaessa pystyn säätämään ilmaa paikalle itseni lisäksi. 

Tampereella havaittavissa kasvavaa painttikuumetta..?

Arto Piirainen
Arto Piirainen
@arto-piirainen
8 vuotta sitten
355 viestiä

Ilma ei ole ongelma. Paikka lieneen se isoin ongelma. Kaikki muu lyötyneen tarvittaessa. 

Täällä on muutamia jotka varmasti haluaisi treenata kesällä. Itse ainakin mielellään kävisi sen kerran viikkoon ampumassa vaikka targetteja. 

Marko Lehtonen
Marko Lehtonen
@marko-lehtonen
8 vuotta sitten
3 viestiä

Syksyllä aloittelin ja intoa piisaa. Olen mukana.

Arto Piirainen
Arto Piirainen
@arto-piirainen
8 vuotta sitten
355 viestiä

Pitää aloittaa sitten saada jotain kesäksi aikaan. Itse vedän mielellän treenejä ja voin hoitaa ilmaa paikalle jos vain saadaan paikka ja muutama syndi. 

Juhani Koskinen
Juhani Koskinen
@juhani-koskinen
8 vuotta sitten
14 viestiä
Kiinnostaako teitä talvitreenaaminen subikentällä ulkosalla? Löytyy lämpöiset taukotilat kentän vierestä. Kenttä on Jalasjärvellä että tulee teillä sikäli vähän matkaa mutta on sitä itekkin tullut ajeltua satoja kilsoja treenien perässä...
Jussi Rinne
Jussi Rinne
@jussi-rinne
8 vuotta sitten
11 viestiä

Kiitos Juhani tarjouksesta, Omakohtaisesti tuo 2h ajomatka on este osallistumiselleni.

Päivitin hieman tilannetta:

Porukkaa olisi reilusti "alueella", tarkempaa sijaintia ja detaljeja ei monikaan ole foorumille laittanut.

Jussi Rinne (Take Over) -Selvittää mahdollisia sijainteja.

Arto Piirainen (Urho) -Ilmauolto

Piia?

Joni?

Mikael Mustalahti (uusi)

Niko Rautio (Cyclone)

Paulus Parkatti (Viper) -ilmahuolto

Marko Lehtonen (uusi)


Aloitan pelipaikkojen selvittelyn lähitulevaisuudessa. Aloitan Tampereen länsipuoelta oman sijaintini vuoksi.

Edelleen toivoisin hieman kattavampia vastauksia. Vastaisitteko  seuraaviin kysymyksiin:

  1. Kilpa-, metsä- vai molemmat?
  2. Millä Sijainnilla varmimmin kävisitte treenaamassa?
  3. Paljonko tämä lysti saa maksaa? (jos tarvitaan hankintoja kuten: lehtipuhallin, syndit jne.)
  4. Kuinka usein haluatte treenata? minä päivänä/päivinä?
  5. Pystytkö toimittamaan jotain treeneihin? kuten: Ilma, SUP-syndit, lehtipuhallin

Kyllä me kesään mennessä jotain saadaan aikaan.

Miro Rainio2
Miro Rainio2
@miro-rainio2
8 vuotta sitten
37 viestiä
Pakko tähän vähän kommentoida. En siis itse aio tulla paikalle tai liittyä asiaan muutenkaan, mutta hienoa että joku jaksaa nähä vaivaa tällasen asian takia. Thumbs up, toivottavasti onnistuu!
Marko Lehtonen
Marko Lehtonen
@marko-lehtonen
8 vuotta sitten
3 viestiä

Moi

Vastauksia.

1, molemmat käy

2. ei väliä. asun itäpuolella, mutta käyn Tampereella töissä.

3. tähän en osaa vastata, kun en tiedä haarukkaa.

4. 1-2 krt vko. Maanantaisin muuta harrastus toimintaa. 

5. ilma löytyy sekä bensakäyt. lehtipuhallin.

T.Marko

Jussi Rinne sanoi:

Kiitos Juhani tarjouksesta, Omakohtaisesti tuo 2h ajomatka on este osallistumiselleni.

Päivitin hieman tilannetta:

Porukkaa olisi reilusti "alueella", tarkempaa sijaintia ja detaljeja ei monikaan ole foorumille laittanut.

Jussi Rinne (Take Over) -Selvittää mahdollisia sijainteja.

Arto Piirainen (Urho) -Ilmauolto

Piia?

Joni?

Mikael Mustalahti (uusi)

Niko Rautio (Cyclone)

Paulus Parkatti (Viper) -ilmahuolto

Marko Lehtonen (uusi)


Aloitan pelipaikkojen selvittelyn lähitulevaisuudessa. Aloitan Tampereen länsipuoelta oman sijaintini vuoksi.

Edelleen toivoisin hieman kattavampia vastauksia. Vastaisitteko  seuraaviin kysymyksiin:

  1. Kilpa-, metsä- vai molemmat?
  2. Millä Sijainnilla varmimmin kävisitte treenaamassa?
  3. Paljonko tämä lysti saa maksaa? (jos tarvitaan hankintoja kuten: lehtipuhallin, syndit jne.)
  4. Kuinka usein haluatte treenata? minä päivänä/päivinä?
  5. Pystytkö toimittamaan jotain treeneihin? kuten: Ilma, SUP-syndit, lehtipuhallin

Kyllä me kesään mennessä jotain saadaan aikaan.



Paulus Parkatti
Paulus Parkatti
@paulus-parkatti
8 vuotta sitten
162 viestiä
  1. Kilpa.
  2. Pirkanmaa. Mutta jos nyt on pakkovalita niin  Kangasala aina parempi.
  3. Saahan se kustantaa kympeistä satasiin, saako näitä hankittua sieltä täältä myöskin edullisesti käyttöön/lainaan?
  4. Kerran-kaksi viikkoon. Riippuen lajia/tekniikkaa mielellään ainakin tuo määrä.
  5. Ilmaa. Lehtipuhallin voi järjestyä myös käyttöön. SUP-suojat vaatii säätöä, niistä voi aina neuvotella tietysti.

Tagit