Otsikon mukainen ase kokonaisuus. Kuva on kuvakeenani, halukaille lisä kuvia s.postiin.
Kokonaisuudesta saa monta eri ase kokonaisuutta. Pitkällä piipulla, perä- ja "kiväri" tukilla = tarkka amuntaa. Lyhyt piippu, small tukki, remoletku = piilo / kaupunki taistelu. Keskipitkä piippu ja kiväri tukki = erinomainen rynnäköintiin.
Ei ole uusi, kestää kovemmankin rymyämisen. Mukaan kaiken näköstä tiivistettä ja pientä hilpettä jota tallista saan kerättyä. Bulletti vyökin on jossain jos vaan senkin löydän niin sekin tulee samaan nippuun. Ollu käyttämättömänä nelisen vuotta.
- 3X Piippu. Kaikki erin mittasia.
- Mutka
- 2X Loaderia
- Remo letku.
- Bulletti
- 2X CO2 Säiliötä (12 unssia)
- Kaasusäilön perä tukki.
- Maski
- "kiväri" mallinen etutukki.
- Small "tukki" loaderin kiinitykseen.
- Etu kahva (mallia iskukone)
Hintaa vain: 130€ kaupan päälle NIX NAX ja POX (keksin myöhemmin mitä ne on, mutta kolme niitä on joka tapauksessa)
Ei kannata kysyä merkkaimesta mitään millään hifistely nimillä jotain, vaan puhukaa kaljasta ja makkarasta niin asiat etenee ja minäkin ymmärrän. Todistakaa verpaalinen kykeneväisyys sellaiselle jota se kiinostaa.
Yhteyden saa ottaa keinolla millä hyvänsä. Savu merkit jää niin monesti huomaamatta, että niitä ei kannata yrittää. Pullo postia voi yrittää jos asuu kemijoen tai ounasjoen latvoilla, ala puolelta ei kannata yrittää (lähes turhaa). Bongo rumpujen kantomatka on niin lyhyt ja nuorison harjoittama BASSO jumputus saa viestit sekaviksi. Tehokain tapa on pistää mailia, eikä nyky tekniikan mahdollistama tekstiviestikään ole pois suljettu.
Yhdestä asiasta en kuitenkaan jousta, se on se että en maksa lähetystä että joku liikaa haluava persaukinen finni GT haluais ostaa mutta ei sitten kuitenkaan saa isiltä, äitiltä, mummolta tai muulta höynäytettävissä olevalta henkilöltä rahaa siihen mihin on jo lupautunut. Nyt kaikki halukaat joilla ei ole viellä rahaa, haravoimaan naapurin takapihaa, mopaamaan rappua tai vaikka levittelemään apulantaa pitkin kaupungin / kylän puistoja rahallista korvausta vastaan. ELI haluan vähintään toimitukseen kuluvan rahan suoraa tililleni ja loput voi maksaa sitten sinne instansiin jota pakettinsa hakee, olen suosinut viime aikoina matkahuoltoa ja postia. En ala survomaan pakettia mihinkään postin paketti automaattiin kun se ei sinne kuitenkaan vaivatta mene. Tuloksena edellä mainitusta on että, hermoni menettäneenä ja täysin syyn takeetomana, paiskon pakettia pitkin prisman eteistä ja ruhoitun viimen polisin tai turvayhtiön suihkuttamaan pippuri, paprika tai kinuskin makuinen ätäkkä suihke minut rauhoittaa.
Vaihdossa ei kannata tyrkyttää pikkuvikasta (moottoritonta) mopoa eikä leivän paahdinta. Ne minulla on jo. Minulla on myös soodastream ja picolo kahvin keitin, joten nekin on NOU GO listalla.
Sillä jolla on jotain kerrottavaa minun lauserakenteita ja pilkkujen / pisteiden paikoista, voi miettiä olisiko joku toinen foorumi jota tulisi seurata. Netissä on monenlaisia kirja ja luku piirejä joissa voi arvostella Neiti etsivä ja Viisikko kirja sarjoja (minä olen myös niissä, siksi tiedän). Tekstistä voi puuttua myös kirjaimia ja niitä voi olla myös liikaa, terveiset tässä samassa äidin kielen opettajalle "vika ei ole sinussa, se on minussa".
Nyt kun olen saanu sanaisen arkkuni tyhjennettyä, istun perseelleni ja jään odottamaan.
Jani Ruotsalainen, Rovaniemi.
Jani_Ruotsalainen@hotmail.com
Nolla nelijä nolla 7078937
PS: Tingataa saa mutta ei hinnasta. Tingataan vaikka lohestamisen saloista.
viimeisin viesti: @jani-ruotsalainen: 29/12/16 23:38:04